sociale medier

Det har jeg ikke prøvet før.

Det kan jeg godt...

Pippi Langstrømpe

Sociale medier

 

Som nævnt før bruger jeg en pæn del af min tid på on line kommunikation.

Jeg følger interessante blogs, får nyhedsbreve fra personer og firmaer jeg synes er interessante. Jeg deltager gerne i webinarer der omhandler emner der interesserer mig.

SHARING.

 

Mit mantra er: Viden der ikke deles, findes ikke - bum.

 

Filosofien er, at når vi deler med andre bliver det delte større - ikke mindre.

 

Jeg kan se når indholdet (content) er vedkommende og involverende.

Jeg bliver en slags lykkelig når virksomheder som Mærsk og SKAT, gør det klogt der ude.

Det er bekræftende når det, jeg har bidraget med, f.eks. på vegne af Haderslev Kommune, bliver delt og "liket".

 

Jeg forundres når personer og virksomheder negligerer en viral shitstorm. Vild med Allan - casen var et klassisk eksempel på den indflydelse de sociale medier har på hvordan tingene kan udvikle sig.

 

Jeg forsøger til stadighed at blive klogere, og har stor glæde og fornøjelse af at følge andre.

 

Jeg tror på en udvikling, hvor det trykte ord - som bog og avis - får mindre plads - især hos de unge.

Vi vil i remtiden søge nyheder og information digitalt - og det betyder også en langt større variation.

Baggrunds-tjek og kildekritik bliver vigtige faktorer i fremtidens mediebrug.

Jeg tror på en fremtid, hvor det meste af vores interaktion foregår digitalt.

Jeg tilhører ikke selv de digitale indfødte, men gør hvad jeg kan...

 

Besøg mine profiler ved at klikke på linkene her under

 

Facebook

 

Twitter

 

Find mig på LinkedIN og Instagram “gittemesserschmidt"

Gitte Messerschmidt · 2243 4011 · gitte.messerschmidt@live.dk